Wednesday, December 22, 2010

Ok PS3 JailBreak ni merupakan satu external hardware (macam pendrive) yang membolehkan kita main game PS3 (Blue-ray Disc) tanpa pakai Disc dah. Dan semestinya game2 yang kita main is Original sebab kita cuma copy game tu dan main macam ala2 PSP, senang crita game tu ada dalam HardDisk PS3 dah. Syok kan? Mesti la syok. Beli game pastu copy, abis copy jual kat Mudah (dengan harga berpatutan) pastu still leh men game tu walaupun disc dah di jual kan



Dan yang best lagi aku dengar, kat Low Yatt dah advance dah.. korang leh download game ape2 pon dengan harga RM20-30 je.. usih syok la kan, slalu harga game baru mau RM 170-220 / satu. ni RM 20 je... pastu siap korang leh pasang external harddisk plak untuk tampung data game korang. dan just bawa external Harddisk je untuk download game kat kedai2.

Senang crita, PS3 dah leh copy game... best kan? Ok aku kasi info ni lagi hot kepada peminat PS3. Kalo korang nak tau, kat sebelah barat dah famous dah menda ni. Siap ada wat demo/tutorial kat Youtube. Dasyat mat salleh no (nak tunjuk terror la kot HAHAHA ).
ni aku kasi mat salleh wat video tu:



Sebenarnya aku tak brani nak try lagi menda ni if takut apa2 jadi kat PS3 aku.. Kalau sapa2 penah try, kongsi2 la... tapi apa2 pon menda ni memang ditunggu oleh pemilik PS3 yang selama ni mengumpul hanya beberapa game dan sentiasa timbul rasa jeles kat Xbox 360 yang len men game pirate tu.

Kepada pemilik PS3, Yahoo kita dah leh men game Original + Murah + Graphic mantop + tak yah pakai Disc dah... HAHAHAHA

HidOp PS3

-credit to Gempak.oRg-

No comments: